Klachten
Wij hopen genoeg ruimte te bieden voor feedback en nemen graag verantwoordelijkheid voor ons handelen.
Mocht je toch niet tevreden zijn over de zorgverlening, dan kun je dit altijd met één van de verloskundigen bespreken.
Dit stellen wij zeer op prijs, omdat wij veel waarde hechten aan verbetering van de zorg.
Ook zijn wij aangesloten bij de Geschillencommissie, waar je je vraag of klacht kunt voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg.
Een medewerker van het Klachtenloket probeert de klacht met informatie en advies op te lossen en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Die kan bemiddelen tussen ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.
Het Klachtenloket Zorg is te bereiken op telefoonnummer 070-310 53 92 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur) of via e-mail: info@klachtenloket-zorg.nl.
Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/.